Shopee CNY Campaign 2020

10:41

Assalamualaikum. Tahun Baru Cina bakal disambut esok. Sempena itu juga Fiza nak share projek shopee yang kami para ambassador buat pada bulan Januari 2020 sempena perayaan CNY. 


Ramai yang tanya baju yang Fiza pakai tu beli kat mana. Fiza beli di pasaraya Hari-hari je. Harganya kalau tak silap 59.90. Boleh tahan jugak harga walaupun baju sahaja. Tetapi kain dan sulamannya memang cantik. Kalau tengok kat tempat lain harga cheongsam memang mahal. Pakaian perayaan kan. Kalau baju raya kita pun sama juga mana ada yang murah.

Jangan lupa, sempena CNY Shopee Malaysia menawarkan RM8 Prosperity Deals plus RM18 Free Shipping. Jangan terlepas yer masa untuk berbelanja sebelum jualan berakhir! Huat ah Huat ah!

Untuk info layari Shopee Malaysia. 


You Might Also Like

3 kitty baik hati komen

  1. Menariknya..suke shopping dekat shopee harga murah

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam. comey sangat bila pakai baju tu ^_^

    ReplyDelete
  3. shopee gakkkkk tak abis2 sale hahahah menggoda betul...

    ReplyDelete


Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

PA&MA OKT 2018

PA&MA OKT 2018
Mama dan Huwainaa masuk majalah

PA&MA NOV 2018

PA&MA NOV 2018
Huwainaa dalam majalah

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah