Koleksi Plush Toy Didi & Friends

15:10

Assalamualaikum. Niat nak kumpul bukan untuk disimpan. Tapi niat untuk bagi si Thaqif dan Huwainaa bermain. Pernah beli Didi sahaja, tapi rasa macam tak lengkap pula. Fiza pula yang rasa macam nak bagi ada ketiga-tiga patung itu. 

Minggu lepas, adik ipar balik Kelantan, kami pun kirim untuk belikan Plush Toy Didi & Friends kat Bukit Bunga. Patung ini bukan original tapi tetap comel dan ada rupa.

Menyengih dapat Didi, Nana, Jojo

Geram pulak tengok spec mata Jojo nie.

Didi

Jojo

Nana
Harga pun berpatutan, kualiti tak sebaik original, tapi kalau rosak tak la terkilan. Anak korang minat Didi & Friends tak? Lagu pun mesti korang hafal jugak kan. Sama la dengan Fiza. 

Wassalam.





You Might Also Like

2 kitty baik hati komen

  1. seronok thaqif & huwainaa.. hehe

    ReplyDelete
  2. Comelnya.. Sha pun rasa macam nak beli.. boleh bagi anak-anak main nie..

    ReplyDelete


Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

PA&MA NOV 2018

PA&MA NOV 2018
Huwainaa dalam majalah

PA&MA OKT 2018

PA&MA OKT 2018
Mama dan Huwainaa masuk majalah