Find us on Facebook

Penebusan Pertama Baucer RM150 Lazada Shopathon Blogger Contest

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Parcel untuk penebusan baucer RM 150 hasil daripada Lazada Shopathon Blogger Contest telah sampai beberapa hari yang lepas. Nak tahu Fiza buat penebusan apa? Fiza ambil beg Top-handle bag jenama Carlo Rino dan juga Egg Shell Hello Kitty Backpack.

Screenshot daripada website Lazada MY


Screenshot daripada website Lazada MY

Fiza buat pesanan pada hari Isnin dan barang sampai serentak pada hari Selasa. Cepat dan barang sampai dalam bungkusan yang sangat kemas.

Parcel sampai serentak

Beg Carlo Rino Satchel

Egg Shell Hello Kitty Backpack


Harga untuk beg Carlo Rino selepas diskaun 70% hanya RM 107.10 daripada harga asal RM 357. Berbaloi beli semasa Lazada MY dan Carlo Rino semasa dorang tengah buat promosi potongan harga. 

Beg Egg Shell Hello Kitty pula memang dalam wishlist barang yang nak dibeli. Harga sebenar RM 69 tetapi sewaktu promosi hanya RM 38.90. 


Total Summary

Fiza hanya perlu membayar kos penghantaran sahaja memandangkan jumlah penebusan tidak melebihi jumlah baucer yang diterima.

Apa-apa pun Fiza sangat puas hati dengan barang yang diterima. Seronok dapat handbag baru dan beg hello kitty untuk Huwainaa. Fiza akan review barang yang diterima dalam entry yang lain pula.

Ada lagi satu baucer RM 150 yang masih belum guna. Nak beli apa pula untuk Dedi dan abang Thaqif. Tunggu waktu free nak godek-godek website Lazada MY.

Wassalam.


Post a Comment

6 Comments

  1. alhamdulillah..tahniah fiza..:)

    ReplyDelete
  2. Dah dapat dah. Fiza punya tebusan tak sampai lagi. Hehe... Sarawak kot tu yang lambat. Cantik bag tu... Alhamdulillah, rezeki menulis blog memang berbaloi kan...

    ReplyDelete
  3. Lawalah beg hello kitty tu.. Terberkenan pula..

    ReplyDelete
  4. murahnya harga handbag. berbaloi beli masa sale

    ReplyDelete
  5. bestnye menang, cikna xmenang pun...;-(

    ReplyDelete