Find us on Facebook

Perkhidmatan Lori Sewa di Kuala Lumpur dan Selangor

Anda mencari pengangkutan yang sesuai untuk berpindah? Menjadi permasalahan besar apabila anda hendak berpindah. Mana hendak mencari lori. Mana hendak mencari pekerja untuk mengangkat barang-barang. Berapa banyak trip perlu diambil sekiranya lori kecil dan barang yang hendak diangkut pula banyak. Kalau memikir masalah-masalah yang bakal timbul maka proses pemindahan menjadi semakin sukar dan membebankan. 


Senang Pindah bakal menyelesaikan masalah anda dan menjanjikan servis perkhimatan terbaik buat pelanggannya. Anda perlukan pengangkutan, Senang Pindah akan turut menyediakan pemandu lori serta pasukan mereka yang kompeten dan bertangungjawab bagi menguruskan pindah barang anda ke seluruh Semenanjung Malaysia. 


Perkhidmatan Yang Ditawarkan




Lokasi Servis

    


Bagaimana dengan harga?

Jangan risau kerana Senang Pindah menyediakan servis pindah dengan harga yang berpatutan mengikut bajet anda. Hubungi mereka untuk mendapatkan sebut harga dan tinjauan tapak bagi menganggar keseluruhan perkhidmatan yang diperlukan dan ia adalah PERCUMA.




Harga Pakej Lori Sewa Sahaja



*Tertakluk terma dan syarat


Senang Pindah memberi servis lori sewa di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Pasukan mereka akan membantu anda membungkus, memuatkan, mengangkut, membongkar dan memindahkan barangan serta perabot anda. Servis dijamin selamat kerana setiap lori dilengkapi dengan tali, troli dan bahan pembungkus. 

Selain itu, sekiranya mana-mana syarikat ingin membuat perpindahan peralatan pejabat seperti meja pejabat dan peralatan elektronik seperti komputer. Usah risau kerana pasukan profesional mereka akan membantu dalam memastikan barang dibungkus dan dipindah secara selamat.


Dapatkan maklumat dan sebut harga anda sekarang. 
Butiran lanjut sila hubungi :

Senang Pindah 

Website : https://www.senangpindah.com/

Email : hi@senangpindah.com



Post a Comment

5 Comments

  1. wah bagus ni, tq for sharing kak :)

    ReplyDelete
  2. senanglah kalau ada website macam ni

    ReplyDelete
  3. Senang lepas ni kalau nk cr lori sewa. Harga pun berpatutan.

    ReplyDelete
  4. Bagus ada perkhidmatan macam nie.. memudahkan urusan pindah dan angkut mengangkut..

    ReplyDelete