Find us on Facebook

Classy Dad Quote Cake di Baiwago Plus Cafe sempena Hari Bapa

Sempena Sambutan Hari Bapa pada 16 Jun 2019, Baiwago Plus Cafe Malaysia telah menyediakan 3 buah kek sempena menghargai pengorbanan dan kasih sayang bapa. Fiza tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan satu daripada kek istimewa yang ada.


Classy Dad Quote Cake di Baiwago Plus Cafe sempena Hari Bapa | Seperti review-review yang lepas, kek-kek di Baiwago Plus Cafe memang terkenal dengan rekaan dan design kek yang cantik-cantik serta menarik. 

Antara pilihan yang disediakan sempena hari bapa ialah :

🍰Super Dad Quote = Some people don't believe in heroes coz they haven't met my super dad.

🍰Classy Dad Quote = Anyone can be a father, but it takes someone special to be a classy dad.

🍰Diligent Dad Quote = A truly rich man is one whose children run to his arms, even when his hands are empty.


Classy Dad Quote

Diligent Dad Quote

Super Dad Quote

Nak tahu apa pilihan Fiza buat suami. Fiza memilih Classy Dad Quote dan sesuai untuk suami. Kek ini adalah Coffee and Black Forest flavor. Mesti sedap kan.

Kek diambil di Baiwago Plus Cafe SS2

Kek siap untuk dibawa pulang

Kek perisa kopi

Semua hiasan atas kek boleh dimakan kerana ia diperbuat daripada coklat. Bentuk dan seni yang sangat kemas sehinggakan rasa sayang untuk dimakan.


Selain itu, Fiza juga menggemari roti dan Mousse Cake. Pernah makan masa dapat jemputan dari Baiwago tempoh hari, dan teringin untuk makan lagi Chocolate Cake with Chocolate Mousse & Dark Cherry. Kebetulan ada promosi beli 2 minuman, diskaun 50% untuk Mousse Cake. Rugi kalau tak beli.


Apa dah jadi nie?




Dapat baucer RM 10 lagi. Nampak gaya perlu pergi ke sini lagi  untuk redeem. Okay, kek dah dibawa pulang. Masa untuk potong kek pula. Nanti Fiza update lagi. 

Bagi yang berminat nak datang ke Baiwago, mereka ada 3 cawangan iaitu di Puchong, SS2 dan juga Kuchai Lama. 

Info lebih lanjut korang boleh layari laman sosial dan instagram Baiwago Plus Cafe Malaysia. Maklumat adalah seperti di bawah:

Facebook: Baiwago Plus Cafe Malaysia 
Instagram : baiwagopluscafe_my 
No. Tel : 03-79714471

Post a Comment

1 Comments