Find us on Facebook

NAFAS SELESA dengan Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO

Assalamualaikum. Lagi sehari kita akan menyambut bulan Syawal. Macam mana persiapan raya korang semua. Fiza alhamdulillah, esok akan bermula perjalanan pulang ke kampung tok di Pulau Pinang. Harapnya perjalanan kami selamat pergi dan pulang.

Bila hendak memulakan perjalanan, perkara penting yang tidak patut kita lupa adalah ubat-ubatan seperti minyak panas dan minyak telon. Yang tu memang wajib Fiza bawa kalau hendak ke kampung atau perjalanan jauh. Musim cuaca tak menentu juga, Fiza tidak lupa untuk membawa Garlic Balm. 


NAFAS SELESA dengan Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO | Kenapa perlu bawa garlic balm? Garlic balm penting tambahan pula musim nak raya nie. Perlu siapkan diri untuk anak-anak mungkin akan menghadapi selsema dan bukan anak sahaja, kita pun boleh gunakan.



Minyak bawang putih penyembuh selsema

Petua dulu-dulu kalau kita selsema, nak rawat kena guna minyak bawang putih. Memang leceh kalau nak sediakan minyak bawang putih, sudahnya kita biarkan sahaja selsema tersebut sampai satu famili berjangkit.

Mujur adanya Garlic Balm Gajah Baring Balsamo yang dihasilkan dari minyak bawang putih sebenar. Garlic balm yang selamat digunakan oleh semua peringkat umur dari baby sampailah warga emas.


Baru-baru ini anak Fiza pun diserang selsema sampai susah hendak tidur. Bila disapukan garlic balm, barulah dia boleh tidur dan bernafas dengan selasa. Garlic Balm Gajah Baring BALSAMO bebas : 

❌bahan kimia 
❌essential oil 

Ia mengandungi minyak zaitun, Vitamin E, minyak bunga matahari, bawang putih dan juga beeswax. 



Cara penggunaan 

✔️Guna setiap kali selepas mandi
✔️Guna sebelum tidur
✔️Sapu pada bahagian yang diperlukan dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan


Keistimewaan lain

💬Melembabkan kulit yang kering
💬Balm berbentuk solid, tiada risiko tertumpah
💬Mudah untuk dibawa kemana-mana

Disclaimer

Produk ini adalah natural tanpa bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka panjang. Ia selamat digunakan dengan kerap.


Sekarang ini ada promosi RM 29.90 (exc postage) yang mana harga asal adalah RM 45sm RM 50ss

postage RM 8sm RM 12ss

Untuk pembelian terawal, korang akan menerima hadiah Termometer. 


Untuk maklumat dan info lebih lanjut boleh rujuk dan layari pautan di bawah :
Blog : https://garlicbalmbalsamo.blogspot.com
FB : Gajah Baring HQ (Garlic Balm)
IG : gajahbaring_hq
Contact : 0187665694
Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION

Post a Comment

2 Comments