Find us on Facebook

Yuran Tadika Mayang Sari Montessori Tahun 2020

Assalamualaikum. Pencarian tadika untuk hantar Thaqif pada tahun depan masih diteruskan. Kalau ikutkan banyak tadika swasta area Sg. Buloh nie. Cuma nak cari yang dekat dengan tempat kerja Fiza dan senang nak ambil dan hantar. Kali ini Fiza survey Tadika Mayang Sari Montessori pula yang terletak di Bukit Rahman Putra, Sg. Buloh Selangor.


Yuran Tadika Mayang Sari Montessori Tahun 2020 | Sebelum ini Fiza pernah tulis mengenai Yuran Tadika Q-Dees. Setelah pergi bertanya di pejabat Tadika Mayang Sari, yuran bulan adalah RM 230. Pendaftaran awal adalah RM 990. Butiran penuh seperti di bawah.


Jika dibuat kiraan kasar, yuran keseluruhan awal adalah RM 990 termasuk yuran 2 bulan. 10 bulan lagi x RM 230. Jumlah keseluruhan adalah RM 3200. 



Walau pun angkanya kelihatan besar tetapi yuran *RM 230 (tertakluk kepada tadika) adalah secara bulanan. Tadika ini kalau ikut papan tanda ini terletak dalam kawasan Shah Alam dan ianya berdaftar dengan KPM. Bagi pendapat Fiza yuran di sini kelihatan munasabah dan mampu untuk ditanggung oleh ibu bapa berpendapatan sederhana seperti kami.

*Yuran yang dinyatakan di atas adalah pada tahun 2020. Sebarang perubahan tertakluk pada pihak tadika sendiri.

Wassalam.

Post a Comment

0 Comments