Pengalaman pertama kali makan durian kampung

09:00

Assalamualaikum. Cerita ini bukan berkenaan Fiza tetapi kedua-dua anak Fiza yang pertama kali belajar makan durian. Thaqif dulu memang tak suka, bila tengok Huwainaa makan baru dia rasa nak makan. Ini juga adalah pengalaman pertama kali Huwainaa makan durian. 

Usia 18 bulan Huwainaa dah makan durian

Sedaplah durian nie mama

Tekun dorang makan

Durian Kampung
Sekarang anak-anak Fiza sudah tahu dan rasa macam mana makan durian. Sedap kan. Kami sekeluarga sudah jadi hantu durian. Macam mana dengan korang pula. Kongsikan komen korang yer.

Wassalam.

You Might Also Like

2 kitty baik hati komen

  1. ahaaa, pandai kecik2 lagi dah makan durian.. nomnommnommm sedapnyaa

    ReplyDelete
  2. kitaorang memang ahntu durian kecuali anak no 2 sebab dia ekzema. pernah baca penghidap ekzema tak suka or tak boleh makan durian sebab nanti naik flare. begitu kisahnya

    ReplyDelete


Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

PA&MA OKT 2018

PA&MA OKT 2018
Mama dan Huwainaa masuk majalah

PA&MA NOV 2018

PA&MA NOV 2018
Huwainaa dalam majalah

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah