Find us on Facebook

Marrybrown kini dibuka di Caltex Sg. Choh, Rawang

Tahniah diucapkan kepada Marrybrown Malaysia kerana berjaya membuka cawangan baru di Caltex Sungai Choh, Rawang. Fiza tidak lepaskan peluang untuk menyaksikan upacara perasmian yang sangat menarik dan penuh dengan kemeriahan. 


Marrybrown kini dibuka di Caltex Sg. Choh, Rawang | Majlis perasmian dan pembukaan telah berlangsung pada 15 Ogos 2019 dan ia adalah adalah cawangan baru yang pertama di Rawang dan dibina dengan kerjasama Malaysia’s premium petroleum brand by Chevron Malaysia Limited, Caltex.

Sebagai restoran rantaian makanan segera Halal yang pertama dan terbesar di Malaysia, Marrybrown dengan bangga mengumumkan penambahan cawangan baru dengan pembukaan Marrybrown di Caltex Sungai Choh, Rawang. 




Dato 'Joshua Liew, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown, berkata bahawa kedai Marrybrown yang baru bukan sahaja mencungkil satu lagi peristiwa penting untuk jenama tetapi juga mewujudkan peluang untuk komuniti di sana untuk berkumpul sebagai sebuah keluarga dan menikmati pengalaman bersantap yang hebat di Marrybrown.

Dato 'Joshua Liew, Ketua Pegawai Eksekutif Marrybrown
Beliau sangat berbangga untuk bekerjasama dengan Caltex Malaysia untuk membuka outlet pertama Marrybrown di Rawang, Selangor. Dengan minat untuk memberi orang-orang di sini rasa yang hebat dari makanan Marrybrown dan beliau bersyukur apabila diberi peluang untuk bekerjasama dengan Caltex. Mereka juga berharap dapat memberi pengalaman terbaik kepada pelanggan sambil mereka boleh mengisi minyak kenderaan mereka juga dapat menikmati makanan yang indah bersama keluarga dan rakan-rakan di Marrybrown.

Pengerusi Negara Chevron Malaysia Limited, Encik Shahid Ahmed juga berkongsi sentimen yang sama dengan pembukaan outlet baru ini. Beliau menegaskan bahawa kerjasama ini bertujuan untuk menyediakan orang-orang Rawang dengan pilihan bebas melalui perkhidmatan berkualiti tinggi oleh kedua-dua jenama.

Encik Shahid Ahmed, Pengerusi Negara Chevron Malaysia Limited
Beliau menyatakan bahawa di Caltex, adalah menjadi keutamaan mereka untuk meletakkan sama ada pekerja, pelanggan atau komuniti sebagai orang pertama. Ini adalah satu penghormatan untuk bekerjasama dengan jenama tempatan yang sangat berjaya yang berkongsi prinsip yang sama dalam usaha untuk memperkasakan komuniti dengan menyediakan produk yang hebat dengan perkhidmatan yang cepat dan mesra. 

Beliau juga berharap melalui perkongsian ini, warisan ini akan terus berkembang dan mereka akan berusaha untuk memberi para pelanggan pengalaman terbaik ketika datang ke kemudahan dan keselesaan di satu tempat.



Dato 'Joshua berkata dengan pembukaan kedai Marrybrown yang baru di Caltex Sungai Choh, pencinta makanan kini akan dapat menikmati pelbagai menu khusus Marrybrown seperti Marrybrown Crispy Chicken, Nasi Marrybrown, Mi Kari MB, Chicken Burger dan banyak lagi outletnya beroperasi setiap hari dari pukul 10.00 pagi hingga 10.00 malam.


Suasana dalam restoran juga sangat selesa dan mesra kanak-kanak. Mereka juga turut menyediakan taman permainan mini Marryland. Memang sesuai untuk membawa seisi keluarga untuk makan di sini.

Swing chair pun ada
Marryland taman permainan kanak-kanak
Set Chicken Burger bersama fried chicken
Chick-A-Pops dan 6 pcs Chicken Nuggets




Bersempena dengan pembukaan saluran keluar di Caltex Sungai Choh, pelanggan akan dapat menikmati persembahan terhad untuk tiga hari pertama di mana mereka boleh datang ke kedai dan menyiarkan catatan Marrybrown Instagram dan Facebook untuk menebus tawaran berikut:

15 Ogos 2019 (Khamis) - PERCUMA * Nasi Marrybrown untuk 100 pelanggan pertama

16 Ogos 2019 (Jumaat) -  Chicken Burger untuk 100 pelanggan pertama

17 Ogos 2019 (Sabtu) - PERCUMA * One-piece MB Crispy Chicken untuk pelanggan pertama

* pembelian mana-mana menu Marrybrown, terhad kepada satu penebusan setiap pax


Marrybrown kini menghidangkan berjuta-juta pelanggan melalui lebih daripada 500 restoran di 16 negara dengan objektif untuk memberikan standard tertinggi kualiti, perkhidmatan, kebersihan dan nilai untuk pengalaman bersantap yang sempurna anda.

Untuk maklumat lanjut tentang Marrybrown dan promosinya, sila lawati:

Facebook : MarrybrownMalaysia
Instagram : Marrybrownmy
Youtube : MarrybrownTV

Post a Comment

1 Comments

  1. Wah!! Best la kt sg choh da ade marrybrown..dkt ngn umah kite plak tue..laps nie mmg sni la port lpaK mkan ngn anak2..

    ReplyDelete