Find us on Facebook

Segi Fresh Bukit Sentosa menawarkan 3 HARI Harga Istimewa sempena Promosi Pembukaan Rasmi

Assalamualaikum. Alhamdulillah dan bersyukur sangat kerana dapat berjimat cermat membeli barang dapur pada bulan ini. Mana tak nya, sempena Promosi Pembukaan Rasmi Segi Fresh Bukit Sentosa Hulu Selangor, mereka menawarkan harga barangan dapur serendah RM 1. 


Segi Fresh Bukit Sentosa menawarkan Harga Istimewa sempena Promosi Pembukaan Rasmi | Cawangan baru Segi Fresh ini dibuka secara rasminya di Bukit Sentosa, Rawang pada 30 Ogos 2019 yang lalu dengan tawaran hebat iaitu ayam RM 1 yang mana terhad untuk 300 pelanggan pertama sahaja.


Pagi-pagi dah beratur panjang, kerana masing-masing hendak rebut peluang mendapatkan ayam RM 1. Fiza juga tidak ketinggalan untuk mendapatkan ayam RM 1. Bukan itu sahaja, terdapat perbagai barangan basah seperti ikan, daging, ayam, makanan laut, sayur-sayuran dan buah-buahan segar dengan harga yang sangat berpatutan.





Sebab itulah Fiza suka membeli belah di Segi Fresh. Barangan yang dijual di sini semuanya segar dan paling penting paling murah. Pihak Segi Fresh juga menawarkan promosi selama 2 minggu yang mana promosi istimewa yang berbeza setiap 3 hari bermula 30 Ogos sehingga 13 September 2019.




  






Ayam berharga RM 1


Jadi apa tunggu lagi. Promosi Pembukaan Rasmi Pasar Segar, Borong dan Runcit. Setiap 3 hari berbeza promosi bermula 30 Ogos hingga 13 Sept 2019.

Waktu urusniaga :
8.00 pagi - 10.00 malam

Lokasi:

SegiFresh Bukit Sentosa
No. 7-G,9-G, 11-G & 11A-G,
Jalan Bunga Kertas 1C,
Perniagaan Bunga Kertas,
Bukit Sentosa, 48300 Rawang

Post a Comment

2 Comments