Akhirnya.. hujan...

10:51

Baru kita betul2 sedarkan betapa pentingnya hujan nie.. semalam kalau kita ngk kt fb dan kat blog jugak, ramai yang melafazkan rasa syukur atas hujan yang turun.. fiza pun rs bersyukur sgt atas hujan yang turun semalam..
Semalam bile kuar je opis, hujan dah renyai2..tapi bile masuk highway, mmg lebat sgt.. smpai x npk jalan.. tp x pela kn.. dah berape lame hujan x turun.. sampai kt umah pun, kilat dan guruh berdentum-dentum.. yg x ly lupe nye.. duk kat dapur nk masak makan mlm.. asyik terkejut jer sebab guruh.. pegang sudip terkejut.. pegang sayur terkejut.. serius mmg kuat betui guruh smlm.. tp memasak kne teruskn jugak la.. kang x mkn mlm pulak... mmg lemah smgt betul rasenye.. hehe..
keadaan kt highway.. otw balik kerja...
Hari nie pun dah nampak matahari.. udara pun dah tak bau asap.. syukur byk2.. lepas nie dorg jgn la wat pembakaran terbuka lagi.. x sanggup nk bau asap busuk bile bangun pagi.. otak pun boleh jd lemau jer..
Ok la.. jom sambung kerja dlu.. siap2 pulak petang nie nk meeting..

You Might Also Like

0 kitty baik hati komen

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah