Rambang mata di Nilai 3

13:16

Salam sume.. akhirnya kembali ke opis untuk meneruskan kerja seperti biasa.. cm biase la kan.. hari isnin.. datang kerja rase lemau jer.. pastu fiza pagi2 bos dah panggil meeting.. aduyai.. kerja2.. tp kne bersemangat sebab dah cuti 3 hari..
Korang wat aper hari minggu lepas? Mesti ramai yg kuar jln2 ngn famili termasuk fiza.. Famili mertua datang dari Kelantan nk jln2 kat Selangor nie.. Kami sebagai tuan rumah kene la buat rombongan hari minggu.. puas jugak la pikir nak pergi mana.. kebetulan pulak terpikir nak pergi Nilai 3 dan teringat Floria 2013 Putrajaya masih lg berlangsung.. ape lagi.. mmg elok sgt bw dorg g sana.. 
Kami bertolak jam 1000 hari sabtu lepas makan pagi.. Ikut laluan lebuhraya PLUS terus ke Nilai 3.. Seingat fiza ke Nilai 3 pada 2 tahun lepas.. mmg dah lame tak ke sana.. dan peluang nie pun dpt sbb pergi beramai-ramai.. kalau tak fiza pun mls nk pergi.. fiza lg suka pergi jln TAR.. 
Sampai Nilai 3 sume pakat nk isi perut dulu tuk mkn tgh hari.. pekena ikan bakar.. mmg sedap.. gerai nie mmg ramai orang.. stok ikan bakar dan ayam panggang mmg laku.. cicah pulak air asam dan lauk kerabu perut.. mmg tak ingat kat mak mertua dah.. hehe..
bapa mertua dan adik ipar bersama anak2..
baju kuning tu mak mertua fiza..
ikan bakar sorang sepinggan...
Lepas makan, tibe masa untuk berjalan kt area Nilai 3.. perut dah kenyang mula la rs mls jer.. tp semangat nye pasal, kami teruskan juga.. masa nk kuar dr gerai makan, sempat snap tempat pakcik bakar ikan dia.. tgh panas tu.. 
panas bara dan panas matahari.. patut la sedap...
Rambang mata dibuatnya bila masuk ke kedai2 yang menjual kain, beg, baju.. kalau ikut hati sume mende nk dibeli.. tp fiza beli beg dan sehelai baju jer.. x nk la shopping banyak sgt.. nnt hujung bulan parah pulak.. cuci mata pun jd lah..
beg bewarna-warni..
tudung, baju mmg murah...
Try2 jugak cr FM, tp x de la tulis nilai 3.. just FM biase jer.. nnt fiza akan post kn tuk koleksi FM yang baru...
Wassalam.

You Might Also Like

0 kitty baik hati komen

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah