Good Luck buat Hilmi..

10:59

Assalamualaikum semua.. dan selamat berpose.. Kirenye tak terlambat fiza nk story skit pasal adik lelaki bongsu fiza yang telah berjaya melanjutkan pengajian diploma kejuruteraan elektrik di ADTEC Shah Alam.. Klong mmg bangga ngn hilmi.. sbb nye dia nie mmg degil.. tapi x sangka pandai jugak..

Isnin lepas, fiza dan hubby bsama mak ngn abah g hantar budak  bertuah nie tuk hari pendaftaran.. pasnie 3 tahun la dia jd warga shah alam yer..

Dan fiza sbgai anak sulung dah kne pesan siap2 ngn mak suro ngk2 kn dia selalu.. baek mak.. hehe.. 

ADTEC shah alam, Kota Kemuning
hilmi, abah, mak
Fiza dan hilmi
hubby pun muke serabut.. cm dia  pulak nk isi borang..
Biler teman adik fiza nie.. teringat ms mula melangkah kaki ke Kolej Matrikulasi Kedah dulu.. fiza dpt rasakan perasaan berdebar adik fiza 1st time nk duk asrama.. jauh dr famili.. yelah nk belajar hidup berdikari.. Inilah permulaan hidup sebenar..
dewan kuliah utama Adtec, 
dpt masuk sbb nye time nie dorg buka movie tuk parents yg menunggu..
hehe.. muke cm cuak jer..
Tuk hilmi, klong ucapkn selamat menimba ilmu dan jg diri di tempat org.. sesi orientasi pun dah dia ikut tuk seminggu nie.. kuatkan smgt sbb bulan puase kn.. pasnie percaya lah, tempat menuntut ilmu tempat yg paling manis untuk dikenang dlm hidup.. 

p/s: Rindu jugak ms zaman study kt Uni Malaya dulu.. betapa sshnye nk dpt segulung ijazah.. kenangan.. kenangan..

You Might Also Like

5 kitty baik hati komen

  1. good luck untuk adik fiza.. betul tu, memang gigih nak dapatkan segulung ijazahkan..

    ReplyDelete
  2. tahniah untuk adik fiza..mmng seksa nak dpt segulung ijazah tpi sgt2 berbaloi dn syukurkn fiza..

    ReplyDelete
  3. Sama la muka akak dengan adik akak. Hehe. :D Tahniah buat dia ye.

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah