Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Nak hadiah x? Cube teka..

13:39

Cuba teka gambar ape?
Cerita di sebalik gambar nie? (ringkas jer)
3 individu yg berikan jawapan betul dan terpantas 
akan dpt hadiah special daripada fiza..
tutup jam 6 petang.. Entry sebenar mlm nie yer..

You Might Also Like

15 kitty baik hati komen

  1. besar kecik besar kecik mata akak tengok gambar ni...he he he...

    ReplyDelete
  2. paku bengkuk yang tidak boleh di pakai lagi..hee
    zara cuba je..

    ReplyDelete
  3. emmmm apa erk
    k.ena rasa mcm bentuk sesiku besi jea
    mgk ada benda yg tercabut tu hehehehhe

    ReplyDelete
  4. serious takde idea ape bende tu :D

    ReplyDelete
  5. ape ye?? nmpak mcm paku..mgkin paku ni dh bocorkan tyar kreta kakFiza @ terpijak paku ni kot..nmpak mcm bru cabut paku ni dr simen

    ReplyDelete
  6. besi kasut tumit tinggi??huhuhu ye ke??

    ReplyDelete
  7. alamak.. dah pukul 6.. taks empat la.. paku kot..

    ReplyDelete
  8. macam paku bengkok jer ... selamat menjalani ibadah puasa ...

    ReplyDelete
  9. walaupun dah 2 pagi, nak teka jugak.. erk.. terpijak sampai bengkok ke??

    ReplyDelete
  10. Boleh jawab lagi ke ni ??
    maen korek2 simen kee ??
    HAHA^^
    ntah laa xtau ><

    ReplyDelete
  11. ^U^ Jom Join! 28 hadiah menarik! Top refferal akan mndapat Rantai Moustache dan HADIAH PILIHAN SENDIRI! Let's Join! :D http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/07/segmen-simple-giler-by-anis.html

    ReplyDelete
  12. Alaa tak sempat nak teka. Kalau tak, dah dapat dah hadiah. Kekeke ;p

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah