I'm back with new story.. =)

23:55

Assalamualaikum kawan2 blogger semua.. rindu betul kat blog nie.. terima kasih pada kawan-kawan yang sudi ke blog Fiza sepanjang ketiadaan Fiza...
Fiza bercuti 4 hari ke Sabah bertiga... bersama Mr. Hubby dan En. Samsul.. dan Fiza ingin sgt bgth kat kwn2 semua yang mana percutian ke Sabah adalah percutian yang terbaek dan paling indah.... Ya Allah mmg indah sungguh ciptaan Allah sehinggakan menitis air mata Fiza bila melihat ciptaannya...
Fiza akan kenang saat2 indah tu sampai bila2.. buat masa nie, Fiza akan simpan dulu entry nie dan In sya Allah akan Fiza updatekan perjalanan Fiza ke negeri bawah bayu nie dari masa ke semasa..  buat masa nie mmg Fiza minta maaf sgt2.. terus terang Fiza tiada masa.. sempat curi2 sikit masa.. Fiza juga akan BW ke blog kawan2 ikut kesempatan masa Fiza yer.. 
Dah lewat malam nie.. Fiza nk siapkan sikit kje dan nk tdo.. Selamat malam semua.. =)

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. waaaa.. seronok la dpt melancong. :)

    ReplyDelete
  2. fiza,saya pun macam plan nk kesane..tp nk dgr dulu dr cite fiza..cost,tmpt tggl n sume2 ye =)

    ReplyDelete
  3. wowww...sronoknya pergi melancong =)

    ReplyDelete
  4. selamat kembali fiza..seronoknya jaln2..=D

    ReplyDelete
  5. alahai bestnya..bila nak bwk kami(kawan2) pegi sabah..eh tibe2 ye..:)hehe

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah