Follower ke 555

02:00

Assalamualaikum dan Salam Jumaat.. 

Sedar tak sedar.. follower Fiza dah sampai ke 555.. Dan insan yang bertuah tu adalah Cik Nini.. Korang boleh la ke blog Cik Nini nie.. klik je kat link nama yang Fiza dah buat.. Yang sempat Fiza baca pasal  Cik Nini nie, dia pandai buat doodle.. comel pulak tu..


 Nini's Doodle...
 Thanks yer sudi tuk jadi follower Fiza.. Salam perkenalan daripada Fiza.. Korang pun kawan la jugak dengan dia.. >_<
p/s: Fiza nak jugak doodle boleh tak? hehe.. gurau jer.. 

You Might Also Like

12 kitty baik hati komen

  1. wah...dah bertambah ye follower....insyallah akan bertambah lagi pada masa hadapan..
    nak doodle jugak

    ReplyDelete
  2. congrates followeRS makin meningkat !! heeee :D

    ReplyDelete
  3. tahniahhh.. dah ramai dah follower :) klik nuffnang sini

    ReplyDelete
  4. comel2 mesti kanak2 riang nie kan cik nini

    ReplyDelete
  5. comel je doodle tu.. hihi.. tahniah :)

    ReplyDelete
  6. tahniah,kak fiza :)
    saya pernah singgah blog cik nini,comel je semua doodle dia kan,hehe :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. hehe..thanks fiza..insya Allah,nini buatkan satu untuk fiza nnti.. :)

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah