Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Alhamdullillah.. syukur

15:40

Alhamdullillah.. rezeki awal tahun.. bonus 2013 dah pun masuk hari nie.. Fiza dapat tahu bonus masuk pukul 3.00 pagi tadi.. pukul 7.00 pagi online Hong Leong Connect tengok takde.. memang sedih giler.. tak kan Fiza tak dpt.. mmg tak de rezeki la kot.. Tapi Fiza still berharap.. pukul 7.30 online lagi.. tengok2... dah masuk.. memang bersyukur sangat-sangat.. Terima kasih bos untuk pemberian bonus ini.. walaupun tak sebanyak orang lain, Fiza tetap bersyukur...
surat bonus...
p/s : makcik kayo... makcik kayo... haha... takde la.. cukup la nak belanja hubby makan... 

You Might Also Like

24 kitty baik hati komen

  1. Assalamualaikum fiza. alhamdullilah. murah rezeki awak. hehehe tumpang gembira sekali :)

    ReplyDelete
  2. rezeki...alhamdulillah..yeayy boleh shopping..>.<

    ReplyDelete
  3. jangan lupa menabung ye. hehehe :)

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum..

    wahh dapat bonus alhamdulillah,,syukur.. boleh belanja..

    mselim3

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah..besar ke kecik ke..rezki tu..hehe

    ReplyDelete
  6. saya berharap semoga sahabatku ke depan rejekinya semakin banyak terutama di tahun 2014
    salam sukses selalu

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah mak cik kayo fiza!!!!

    ReplyDelete
  8. wahhh!! jom belanja husna makan.. :P

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah rezki2 fiza.hehe ^_^

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah.. boleh belanja akak nanti.. :D

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah..
    tahniah!

    ai ni bercinta skit la nak tunggu bonus.. haha.. a few month lg la tu..

    ReplyDelete
  12. Wahh.. bonusss.. ermm.. bestnyaa...
    alhamdulillah.. rezeki.. :D
    Belanja berhemah kay.. )

    ReplyDelete
  13. bestnya saya tak sabar nak bergaji macam orang lain sebab tak sabar nak tanggung mak dan abah saya setelah sekian lama mereka menanggung saya :)

    ReplyDelete
  14. wahhh ape plan fiza bile da dpt bonus ni??tb blom dpt lg..rasenye raye cine ni..xsaba

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah,dpt jugak dari akak ni x de bonus gaji pun tarak..hihi

    ReplyDelete
  16. open table utk blogger takder ke fiza.. hihihi

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah