Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Mee kari bujang..

14:40

Assalamualaikum.. korang dah lunch ker.. hari nie Fiza just makan roti planta je tengah hari.. bukan diet yer.. cume tak rasa nak makan nasi.. balik kerja nanti baru la masak nasi untuk makan malam..
Yang nie menu mee kari 2 hari lepas, makan kat Cendol House, Kuang bersama dengan akak2 opis... Fiza bukan peminat mee kari tapi mee kari kat sini memang terbaik... kari pun pekat.. kalau ada kesempatan memang nak makan lagi kat situ.. Lagi pun tak jauh daripada opis...
mee kari 
cucur udang
Disebabkan mee kari tu, pada hari yang sama Fiza buat mee kari untuk makan malam, cari barang semua kat NSK,  tertinggal pulak sawi dan telur.. jadi lah mee kari bujang sebab tak cukup bahan.. hehe.. nanti kalau Fiza buat lagi, Fiza akan pastikan semua bahan cukup.. baru la tak segan nak letak gambar.. hehe...

You Might Also Like

26 kitty baik hati komen

  1. Assalamualaikum fiza, walahiii sodapnya tengok gambar. terliur mak! hehehe. Kuang, Selangor ekk? Kat belah mana? Dekat dah dengan rumah sheila ni... hihi

    ReplyDelete
  2. dah lama xmkn mee kari..yumyum..:D

    ReplyDelete
  3. mee kari mmg best..
    rugi ler kalu saper x minat.
    hehe..

    ReplyDelete
  4. feveret kita tu meee kari emm sedapnya

    ReplyDelete
  5. wah..sdapnya..lama tak mkn mee kari..:)

    ReplyDelete
  6. tu pun dah nampak sedap tu tu fiza..

    ReplyDelete
  7. Akk pun x berapa suke mee kari,kalau cucur udang tu suke lah.:D

    ReplyDelete
  8. salam. huish nampak sedap ni..hehe

    ReplyDelete
  9. salam. huish nampak sedap ni..hehe

    ReplyDelete
  10. nie da terlebih dari cukup nie. tgk pun nampak sedap kyaaaaa :D

    ReplyDelete
  11. ptg2 tgk makanan ni terus rasa lapq :)

    ReplyDelete
  12. baru semalam mama makan mee kari tau..

    ReplyDelete
  13. nampak menyelerakan la kak..hmm sedap!

    ReplyDelete
  14. susah ke nak buat mi kari ni? saya budak baru belajar masak hehe

    ReplyDelete
  15. sedapnya cucur udang tu fiza.. terliur akak tengok, tiba-tiba teringat cucur udang yang akak selalu makan dengan kawan-kawan masa kerja dulu di presint 8 putrajaya..

    ReplyDelete
  16. perut masih kosong . nampak pulak mee nih ... merana jiwa u .

    ReplyDelete
  17. Tengok gambar pn nampak menyelerakan...

    ReplyDelete
  18. salam singgah. saya jenis tak kesah. mee kari, mee rebus. segala jenis mee apa ka. semua saya rembattttttttt ^_^

    ReplyDelete
  19. sedapnya, saya memang suka makan mee kari ni :)

    ReplyDelete
  20. mee kari sedap. tapi hana kurang mee kuning nie. sebab takut ada kapur. haha:D

    #hana dah follow back. thnx yeah ! ha'ah shout box ada prob. esok lusa baik la tu. hhe

    ReplyDelete
  21. ptg2 ni makan roti prata bersama kuah kari.. ohh sedap. hehe

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah