Kerana karipap pusing

10:01

Assalamualaikum.. selamat pagi semua blogger..
Cerita pasal mengidam, alhamdullillah tak de lagi Fiza ngidam nak makan mende yang susah nak cari.. 
cume pagi nie memang teringin nak makan karipap pusing..
Sebelum masuk kerja, 3 gerai kuih kami singgah cari karipap pusing nie.. mujur jumpa juga..
sebab nak makan, tak kira...
 last2 masuk opis lambat 4 minit..
hehe..
kerana karipap pusing..
punch card ku merah hari ini..
google : gambar sekadar hiasan

You Might Also Like

8 kitty baik hati komen

  1. Fuh, dah lama tak makan karipap pusing nie... Kita pun ngidam gak nie ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam Hafiza.
    Sedap! Tapi karipap ni sangat susah nak buat compare karipap biasa. wuwu~
    Mana nak dapat ntah kat sini~~~

    ReplyDelete
  3. Sedap ni fiza, lgi2 klau intinya ubi kentang + isi ayam perhh hhehe

    ReplyDelete
  4. kalau kena yang garing lagi sedap... nyum nyummmm

    ReplyDelete
  5. alolo...siannya ngidam...cari jgn tak cari. Pengalaman sy, anak dulu ada yang tak dapat makan...mmg meleleh air liurnya...kesian sgt..

    selamat berkenalan..
    http://linslyspys.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. kalau camtu kena beli yg frozen la, bila nak makan je goreng. hehhehe. baru la punch tak merah :D :D :D

    ReplyDelete
  7. Oh... awak panggil karipap pusing ye? saya panggil karipap kobis. haha. tapi sama je kan...

    cara mencegah panyakit hepatitis

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah