Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

W.W ~ Cuti di rumah

13:08

Assalamualaikum..
Mesti ramai yang nak abiskan cuti tahun kan.. Fiza pun mcm tu.. ada baki 3 hari..
ambil cuti mulai esok sampai la selasa depan.. mula bekerja semula pada hari Rabu..
asalnya nak balik Kelantan.. tapi plan kene ubah sebab banjir teruk di pantai timur.. 
nak balik ikut jalan mana pun tak tahu..
dah terputus hubungan..
Mujur rumah mak mertua masih selamat sebab tinggi.. adik Fiza yg berada di Kelantan pun standby utk dipindahkan dalam masa terdekat..
Doakan semoga mereka semua selamat..
Plan cuti duduk rumah jer.. rehat puas2..
Wassalam..

You Might Also Like

10 kitty baik hati komen

  1. mudah mudahan keluarga mertua sis di kelantan selamat :)

    ReplyDelete
  2. kit cuti pon duk umh je..
    mls nk kuar.. hihi

    ReplyDelete
  3. Waaaa syoknya cuti lama hehehe, happy holiday la yee :)

    ReplyDelete
  4. Wah cuti panjang yer. Hehehe! happy holiday. Rehat puas2 k:)

    ReplyDelete
  5. Selamat berehat rehat di rumahhh! :)

    ReplyDelete
  6. singgah mari sambil menyimak, lama tak singgah, salam sihat selalu y :)

    ReplyDelete
  7. hari ni last day clear leave..hehe sy awal2 lg dh ambik leave..;p

    ReplyDelete
  8. Selamat bercuti.. semoga semuanya selamat..

    ReplyDelete
  9. amboi haha.
    Tulah qiilla pon plan nak kelik kelate hm

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah