Demam

12:27

Assalamualaikum.. macam mana dengan puasa korang.. lagi 4 hari je lagi nak raya.. Fiza pula dah 3 hari demam.. Niat nak buat popia nestum hari minggu lepas tercapai satu balang jer.. apa nak buat.. tiba2 je demam.. huhu.. mula2 sakit tekak, lepas tu demam.. sekarang nie duk selsema pula.. risaunye berjangkit kat baby.. 
Fiza still kerja hari nie... tak nak ambil MC sebab esok je lagi sehari nak kerja.. bertahan jer.. settle semua baru la boleh bercuti dengan tenang..
sempat selfie.. huhu
Doakan Fiza cepat sembuh yer.. 
Sakit itu ujian, ujian itu penghapus dosa..
Alhamdulillah...
Wassalam 

You Might Also Like

2 kitty baik hati komen

  1. sama la..saya pun tak sihat ni..tapi masih kuat jugak la..kalau skait sampai terbaring tu lagi teruk..kan??harap2 minggu ni dapat siapkan kuih raya semua..heheh..

    ReplyDelete
  2. Get well soon ye. Mmg tak seronok kalau demam time raya. Tak puas nk melantak sebab selera makan ke laut. Ehhhh.
    Haha

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah