Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my

Giveaway Dior Miniature Perfume Mini by Ourmemoria.my
Giveaway Dior Miniature Perfume Mini bermula pada hari ini 18 April hingga 1 Mei 2017. Semua blogger yang bermastautin di Malaysia dijemput untuk menyertainya. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen. Giveaway akan tamat pada 11.59 malam 1 Mei 2017.

Bunga Petunia sebagai tanaman hiasan gantung

17:01

Assalamualaikum. Bulan lepas Fiza dan MIL ke nursery bunga Sg. Buloh. Waktu itu, fiza sempat beli bunga petunia merah hati sahaja. Bapak mertua sarankan suruh beli lagi dua. Dia siapkan paku kat dinding untuk gantung bunga yang akan dibeli nanti.
Nampaknya seluruh keluarga mertua memang support habis pasal beli bunga nie. Minat terhadap bunga makin menjadi bila Mr. hubby pun beri galakkan sebab dia pun sukakan bunga.
Hasilnya 3 jenis warna bunga petunia gantung ada depan rumah Fiza. 
Bunga petunia warna merah jambu 
Bunga petunia warna merah hati  
Bunga petunia warna ungu
Bunga petunia sesuai untuk ditanam dalam iklim serta cuaca yang panas. Senang dijaga, sangat cantik dan sesuai untuk hiasan laman rumah. 
Membesar dengan sihat yer sayang. Jadi rutin sekarang ini, sebelum pergi kerja dan selepas balik kerja wajib siram bunga dulu. 
Wassalam.  

You Might Also Like

7 kitty baik hati komen

  1. Salam singgah sini Fizah...cantiknya bunga petunia...MD pun suka tanam bunga juga tapi bunga petunia baru ada yg wrna ungu jak kat rumh..

    ReplyDelete
  2. Kalau dekat rumah Fizah dengan MD nak minta bibit yg warna merah jambu dan merah hati tu...

    ReplyDelete
  3. Cantik.. ni kalau mak mentua ejulz tgk mmg nak dia ni.. hehe

    ReplyDelete
  4. Aduiii cantiknya fiza.. nnti akak nk cari jugak la..😉

    ReplyDelete
  5. teringin nk buat perhiasan bunga mcm ni tpi masa x mgizinkn

    ReplyDelete
  6. Sy pun baru brjinak2 dgn bunga..cntiknya bunga ni

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan

Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah