Friday, 17 February 2017

Beriadah pada waktu malam di Putrajaya

Assalamualaikum. Sebelum ini pernah ke Putrajaya pada waktu malam tetapi tidak sangka di Dataran Putrajaya menjadi tempat beriadah untuk seisi keluarga pada hujung minggu.
Happening sungguh dan terdapat ramai peniaga yang menggunakan peluang ini untuk menyewa basikal, kereta mainan kanak-kanak, buih belon dan macam-macam lagi. 
Dataran Putrajaya 
Pejabat Perdana Menteri 
Masjid Putrajaya. Agak kurang lampu 
Thaqif sudah mula teruja. Kalau lepaskan jenuh nak berkejar. 
Kanak-kanak bermain buih sabun 
Sewa satu kereta untuk jalan-jalan.
Thaqif tumpang sekali yer.
Seronok pula dapat tengok gelagat orang pada waktu malam. Macam ini la rupanya rakyat Malaysia meluangkan masa dengan ahli keluarga setelah 5@6 hari bekerja.  Fiza pula memang penat sebab berkejar dengan Thaqif. Laju betul la Thaqif lari. Risau hilang sebab Thaqif memang tidak takut dengan orang. 
Wassalam.

6 comments

17 February 2017 at 12:50

Memang best kan dpt spend time with family hujung minggu... LeYa pun selalu singgah gak dulu

17 February 2017 at 13:30

suram je masjid tu..

aktiviti beriadah camne is good kan dapat spend quality time ngan family ^^

17 February 2017 at 17:34

Seronok erkk dpt santai2 ujung minggu..da bsr da thaqif

17 February 2017 at 22:30

Bahaya tu tak takut dengan orang, macam anak buah mai la, bikin risau betul cepat mesra sangat.

Seronokkan sekali sekala bonding time dengan family. Masa tu lebih bernilai dari wang ringgit.

19 February 2017 at 14:19

Rindu Putrajaya..

21 February 2017 at 10:49

tkena masa dgn rmai org kot dekat sna ke atau mmg port briadah malam ? btw best nya jln2 luangkn masa dgn family kan =)

Post a Comment

Bacaan Tambahan