Beriadah pada waktu malam di Putrajaya

12:30

Assalamualaikum. Sebelum ini pernah ke Putrajaya pada waktu malam tetapi tidak sangka di Dataran Putrajaya menjadi tempat beriadah untuk seisi keluarga pada hujung minggu.
Happening sungguh dan terdapat ramai peniaga yang menggunakan peluang ini untuk menyewa basikal, kereta mainan kanak-kanak, buih belon dan macam-macam lagi. 
Dataran Putrajaya 
Pejabat Perdana Menteri 
Masjid Putrajaya. Agak kurang lampu 
Thaqif sudah mula teruja. Kalau lepaskan jenuh nak berkejar. 
Kanak-kanak bermain buih sabun 
Sewa satu kereta untuk jalan-jalan.
Thaqif tumpang sekali yer.
Seronok pula dapat tengok gelagat orang pada waktu malam. Macam ini la rupanya rakyat Malaysia meluangkan masa dengan ahli keluarga setelah 5@6 hari bekerja.  Fiza pula memang penat sebab berkejar dengan Thaqif. Laju betul la Thaqif lari. Risau hilang sebab Thaqif memang tidak takut dengan orang. 
Wassalam.

You Might Also Like

6 kitty baik hati komen

  1. Memang best kan dpt spend time with family hujung minggu... LeYa pun selalu singgah gak dulu

    ReplyDelete
  2. suram je masjid tu..

    aktiviti beriadah camne is good kan dapat spend quality time ngan family ^^

    ReplyDelete
  3. Seronok erkk dpt santai2 ujung minggu..da bsr da thaqif

    ReplyDelete
  4. Bahaya tu tak takut dengan orang, macam anak buah mai la, bikin risau betul cepat mesra sangat.

    Seronokkan sekali sekala bonding time dengan family. Masa tu lebih bernilai dari wang ringgit.

    ReplyDelete
  5. tkena masa dgn rmai org kot dekat sna ke atau mmg port briadah malam ? btw best nya jln2 luangkn masa dgn family kan =)

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah