Find us on Facebook

Shopee 9.9 Super Shopping Day Campaign Launch

Assalamualaikum. Rasa seronok dan teruja apabila dijemput untuk hadir ke Majlis Perasmian kempen Shopee 9.9 Super Shopping Day yang berlangsung pada 14 Ogos 2019 baru-baru ini di di Grand Ballroom, Grand Hyatt Hotel, Kuala Lumpur dengan dihadiri oleh ramai tetamu, duta-duta shopee, bloggers dan rakan media. 


Shopee 9.9 Super Shopping Day Campaign Launch | Untuk kempen kali ini, Shopee telah mengadakan kejutan yang besar dengan mengumumkan duta terbarunya, ikon bola sepak dunia iaitu Cristiano Ronaldo. Beliau adalah inspirasi kepada ramai dan dedikasinya untuk bola sepak bergema dengan komitmen Shopee terhadap penggunanya. Beliau akan bekerjasama dengan Shopee di tujuh pasarannya dalam pelbagai aktiviti untuk melibatkan diri dan memberi inspirasi kepada orang ramai di rantau ini. 

Song Hock Koon, Pengarah E-Dagang, Perbadanan Ekonomi Digital Malaysia dan Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau, Shopee

Majlis diramikan oleh Song Hock Koon, Pengarah E-Dagang, Perbadanan Ekonomi Digital Malaysia dan Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau, Shopee. 


Shopee Brand Ambassador, CR7

Kempen bermula 19 Ogos hingga 9 September 2019, dengan tawaran dan yang hebat meliputi pelbagai kategori daripada jenama seperti Nutox, HP, L'Oréal, Vinda, Photobook Malaysia, Enfagrow, Universal Traveller, realme, Mr DIY dan Nestle. Untuk terus mendorong penggunaan e-dagang dan menggalakkan rakyat Malaysia memanfaatkan penjimatan ini, Shopee akan menurunkan perbelanjaan minimum untuk penghantaran percuma kepada RM9.



Shopee x Simplysiti

Every day is a Super Day

Discount of up to 90%

Buy Honda City or Yamaha Motorbikes with RM 1



Majlis tidak berakhir di situ, pihak Shopee menyediakan pelbagai aktiviti menarik buat tetamu yang hadir dengan menyediakan pelbagai permainan mudah dan sinonim dengan Shopee Malaysia iaitu aktiviti mengumpul Shopee Coins. Masa awal pendaftaran telah diberikan siap kumpulan sama ada A,B,C atau D. Fiza pula berada dalam group D.


Misi kami senang sahaja, setiap booth menyediakan permainan untuk mengumpul Shopee Coins. Kami hanya perlu mengumpul 9 Coins untuk melayakkan diri menyertai cabutan bertuah Shopee Baucer. Permainan yang disediakan adalah seperti One or Not, Shopee Quiz, Goyang Shopee, Shopee Catch dan Voucher Mission.

9.9 One or Not

9.9 Shopee Quiz

9.9 Shopee Quiz

Kumpul Shopee Coins

9.9 Goyang Shopee

9.9 Shopee Catch

9.9 Voucher Mission

Shopee Ambassador, Rodiah Amir (blogger)

Antara yang hadir, sebelum majlis bermula jam 1430

Kaunter pendaftaran

Kami balik tidak tangan kosong. Misi mengumpul 9 coins Shopee berjaya dan cabutan untuk baucer berjaya dibawa pulang. Cuma untuk cabutan bertuah sahaja nasib tidak menyebelahi.



Perasaan gembira dan seronok sangat apabila dapat hadir majlis yang besar macam ini. Banyak juga barang makanan yang Fiza mampu dapatkan masa bermain permainan 9.9 Shopee Catch. Semuanya makanan. 


Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai duta jenama terbaru Shopee, boleh layari : 

https://shopee.com.my/shopeexronaldo dan dapatkan juga maklumat lanjut tentang 9.9 Super Shopping Day di Shopee Malaysia.

Post a Comment

5 Comments

  1. Wah baguslah shopee.. dahlah free shipping..:D

    ReplyDelete
  2. kena tutup mata ni nanti jadi gila shopping hahaha

    ReplyDelete
  3. Bestnya kalau dapat join jugak tapi apakan daya, jauh...

    ReplyDelete
  4. Meriah sambutan shopee...suka lihat sambutan luar biasa di adakan. Jom shopping!

    ReplyDelete